GÉPHÁZ ÜZEN: a kurzushoz tartozó videók itt, a bemutató videó ALATT találhatóak. Ha meg szeretnéd nézni őket, vásárlás/belépés után egyszerűen válaszd ki a listából azt a részt, amelyre kíváncsi vagy, és kattints a lejátszás gombra! Az aktuális videó itt, az OLDAL TETEJÉN lévő ablakban fog elindulni! Jó tanulást, jó szórakozást!
Álltál már valaha értetlenül a potenciális ügyfeled előtt azon gondolkodva magadban, hogy megint milyen furcsa kérdést tett fel neked? Érezted már valaha azt, hogy feleslegesen variál, értetlenkedik, kötözködik? Hidd el, nem a termékeddel van a hiba. Az okokat valahol máshol kell keresni.
Ezen a kurzuson megismerheted a vásárlók 4 típusát, fény derül arra, kit mivel győzhetsz meg, és megtanulhatod kezelni a velük kapcsolatos nehéz helyzeteket is.
Az emberek sokfélék. Más-más érvek indukok alapján jutnak el a vásárlási döntésig. Az Ügyféltípus módszerben 4 típusra bonjuk a vásárlókat, és megmutatjuk az Ő pozitív döntésükhöz vezető utakat.
Tudnod kell, hogy amikor értékesítesz, akkor ösztönösen a saját magadból, a saját típusodból indulsz ki. Így nem meglepő, hogy a saját típusod képviselőihez tudsz hatékonyan kommunikálni. Viszont a másik 3-féle vásárló számára vélhetően unalmas, nyomulós, érdektelen, hiteltelen leszel, amikor a saját legjobb érveiddel jössz.
Ha belegondolsz, ez nem meglepő, hisz nem biztos, hogy őket ne a Te legjobb érveid fogják meggyőzni. A jó hír azinban az, hogy ennek nem kell így lennie.
Az ügyféltípusokra hangolt kommunikáció és meggyőzés szerencsére tanulható, fejleszthető!
Ha beazonosítottad a vevőd típusát, máris tudod melyik értékesítési eszköztáradat, érvrendszeredet vedd elő, hogy az üzeneted, a terméked előnyeit azonnal megértse.
Ha nem csak technikailag és szakmailag vagy jó, hanem emberileg is képes vagy kiismerni az ügyfeleidet - akkor van egy jó hírünk! --> Minden eddiginél könnyebben és hatékonyabban fogsz tudni értékesíteni, méghozzá úgy, hogy az a vásárlóidnak is jó érzés lesz!
Ez a kurzus pontosan erre tanít meg!
Van-e, és ha igen, mi a különbség az eladás és az értékesítés között? Milyen értékesítési stílusok léteznek? Mitől lehet nyomulós és mitől lehet vérszegény az értékesítés? Mi az a kaméleon stratégia és hogyan kapcsolódik az ügyféltípusokhoz?
Mi az, ami a pörgős típust jellemzi? Milyen a megjelenése, a kommunikációja, a viselkedése? Mit akar és mit vár el az értékesítőtől? Mivel lehet meggyőzi és mi a vele való, hosszú távú sikeres együttműködés titka? Milyen szavakra mozdul?
Mi az, ami az elemző típust jellemzi? Milyen a megjelenése, a kommunikációja, a viselkedése? Mit akar és mit vár el az értékesítőtől? Mivel lehet meggyőzi és mi a vele való, hosszú távú sikeres együttműködés titka? Milyen szavakra mozdul?
Mi az, ami a humán típust jellemzi? Milyen a megjelenése, a kommunikációja, a viselkedése? Mit akar és mit vár el az értékesítőtől? Mivel lehet meggyőzi és mi a vele való, hosszú távú sikeres együttműködés titka? Milyen szavakra mozdul?
Mi az, ami az uralkodó típust jellemzi? Milyen a megjelenése, a kommunikációja, a viselkedése? Mit akar és mit vár el az értékesítőtől? Mivel lehet meggyőzi és mi a vele való, hosszú távú sikeres együttműködés titka? Milyen szavakra mozdul?
Miért lehet bizonyos típusokat összekeverni? Mik a közös jellemvonásaik? Hogyan lehet őket egymástól mégis megkülönböztetni?
Egy új termék bevezetésekor, vagy piacnyitáskor hogyan érdemes stratégiát építeni az ügyféltípusokra? Milyen párhuzam van a Rogers-féle diffúziós görbe és az ügyféltípusok között?
Mik azok a szavak,amelyekre az egyes típusok jók reagálnak, ha értékesítési vagy marketingüzenetben rejtjük el őket? Hogyan mutathatjuk be ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást 4 különböző stílusban - az ügyféltípusok nyelvén? Kulcsszavak fontosságának bemutatása egy konkrét példán keresztül
Konkrétan mik azok a szavak, kifejezések, jelzők és szókapcsolatok, amelyekkel megragadható az egyes típusok figyelme és felkelthető a vásárlási kedve? Kulcsszógyűjtés közösen
Hogyan alkalmazható az ügyféltípus módszer az online marketingben? Hogyan állapítható meg egy feliratkozó típusa? Két konkrét módszer a feliratkozók személyiségtípusba szegmentálására. A típus ismeretében hogyan készíthetünk személyiségtípusokra szabott kampányokat, típusra szabott honlap szövegeket, típusra hangolt facebook és adwords hirdetéséeket, amelyek garantáltan jobban teljesítenek?
Hogyan lehet az ügyfél típusát beazonosítani telefonon keresztül? Mire kell figyelni? Mi a teendő, ha nem vagyunk 100%-ig biztosak abban, hogy jól azonosítottuk be a telefonáló típusát?