Bohnné Keleti Katalin

Bohnné Keleti Katalin, az Argumentum Kft. ügyvezetője, Igazságügyi Marketing Szakértő, a Magyar Marketing Szövetség egykori elnökségi tagja.  

Immár 25 éve vezeti saját cégét, amely elsősorban piackutatással, tanácsadással és oktatással foglalkozik. A "szerelem témájaÍ" az ügyfélelégedettség vizsgálata. Erről részletesen írt a saját könyvében, Elégedett az ügyfél? címmel, amely 2005-ben jelent meg, és azóta is hiánypótló szakirodalom a piacon.

Kati több éven keresztül a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja volt. Rendszeresen ad interjút, publikál és tart prezentációkat. Nem csupán marketinges szakember, hanem igazságügyi marketing szakértőként is tevékenykedik. Az előadásai szórakoztatóak, gyakorlatiasak, humorosak, sok-sok "AHA!" pillanattal megfűszerezve.