GÉPHÁZ ÜZEN: a kurzushoz tartozó videók itt, a bemutató videó ALATT találhatóak. Ha meg szeretnéd nézni őket, vásárlás/belépés után egyszerűen válaszd ki a listából azt a részt, amelyre kíváncsi vagy, és kattints a lejátszás gombra! Az aktuális videó itt, az OLDAL TETEJÉN lévő ablakban fog elindulni! Jó tanulást, jó szórakozást!
Kiver a víz, izzad a tenyered, remeg a hangod már csak annak gondolatára is, hogy kiállj mások elé és üzleti prezentációt vagy nyilvános beszédet tarts? De ha már rászánod magad, hogy emberek előtt beszélj, szeretnéd, ha az előadásod élvezetes és emlékezetes maradna?
Szeretnél magabiztosabb lenni a technikai eszközök használatában, és nem bénázni, amikor rád szegeződik minden tekintet?
Szeretnéd, ha az előadásod után még sokáig emlegetnének, úgy, hogy: "Na Ő egy igazán jó előadó volt!"
Prezentálni, előadni sokszor a munkával járó szükséges rossz. Magadra kell vonnod a figyelmet, el kell érned, hogy az üzenetedet megértsék a nézők, hogy a termékedet/szolgáltatásodat el tudd adni.
Szeretnéd megélni, amikor:
Ha Te is bakiztál már olyan apróságokban, mint hogy:
Akkor itt az ideje, hogy ezen változtass! Megtanuld uralni a lámpalázad, profin használni a technikai eszközöket, megtartani a hallgatóság figyelmét és felépíteni azt a tökéletes prezentációt, ami képes ELADNI is.
Ez a tréning pontosan ezt adja meg Neked!
Mitől lesz sikeres egy prezentáció? Ki az, akit jó előadónak tart a közönség és kitől menekülne? Hogyan érhetjük el, hogy előadásunk hosszú távon is jó élményként maradjon meg a közönségben?
Milyen utakon "jutunk el" a hallgatósághoz? Mi jellemzi a látható, a hallható és az érezhető kommunikációs csatornát? Melyik a három közül a legfontosabb? Hogyan tudjuk akaratunkon kívül is negatív üzenetet közvetíteni?
Mik azok a fejlődési szintek, amelyeken minden előadó átesik. Hogyan lehet szintet lépni? Normális-e az izgulás? Hogyan lehet leküzdeni a lámpalázat? Hogyan érdemes felkészülni egy-egy téttel járó előadásra?
Mi az, amin "elvérzik" a legtöbb előadó? Mik azok a momentumok, amelyekkel önkéntelenül is alááshatjuk egy prezentáció sikerét? A figyelem megszerzésének és megtartásának apró technikái
Hogyan érjük el, hogy a technikai eszközök inkább támogassák, mint gátolják az előadásunk sikerét? Részletesen a projektorról, flip chartról, prezentációs diasorról, handoutokról, mikrofonról és a lézer pointerről.
Miben különbözik a normál cégbemutató prezentáció az értékesítési célú prezentációktól? Hogyan, milyen elemekből épül fel a prezi, ami elad? Hogyan érjük el, hogy az előadás után VALÓBAN vásároljon a közönség?