A legtöbben már a szó hallatán is hidegrázást kapnak. Sajnos ez a szó mára már a nyomulás, a tukmálás, a rábeszélés szinonímája lett.
Pedig értékesíteni igenis lehet úgy, hogy az mindkét fél számára örömteli, jó hangulatú és eredményes legyen.
Az a videokurzus egy teljesen átfogó programot kínál Neked, amely rengeteg saját tapasztalaton nyugszik, és számos gyakorlati, másolható példával és saját sztorival színesített. A 15 videó felöleli a teljes értékesítési folyamatot: a lelki ráhangolódástól kezdve a sikeres lezárásig.
Azoknak ajánljuk, akik egy egységes rendszerben kívánják látni a személyes értékesítést, és lépésről-lépésre szeretnének követni egy jól működő, kipróbált és többször bizonyított folyamatot.
Potenciális ügyfelek felkutatása, avagy kinek lehet érdekes az ajánlatod, a terméked, a szolgáltatásod? Hol találod meg, hogyan éred el ezeket az ügyfeleket?
Értékesítési tanácsok: Milyen stratégiát kövess a meglévő, az elveszett vagy lemorzsolódott és a potenciális ügyfelekkel?
Az újrainduláshoz szükséges technikai feltételek: az ajánlatod, a sorvezető szkripted, az értékesítési weboldalad, a sales leveled és a kreatívod, a sales videód.... - ezek célja, és megírása konkrét kivitelezési tanácsokkal.
Az értékesítést támogató (sales) videók szerepe, hossza, célja és az elkészítése. Mennyi idő legyen? Mit mondj benne?
A lehetséges postai DM anyagaid építőelemei, célja, amely segít bevonzani és megnyerni a vadi új ügyfeleket.
Kifogások és kellemetlen kérdések kezelése - hogy a bizonytalanoknak és kötekedőknek is legyenek profi válaszaid!
Ajánlat nyomon követése és lezárás - hogy a befektetett energiádat nagyobb eséllyel koronázza siker! Nem is hinnéd, hogy a legtöbb értékesítő EZEN az egy ponton vérzik el! Tök ügyesen felépítik a teljes folyamatot, még az érvelés a meggyőzés is jól megy.. NO de nyomon követni, lezárni elfelejtenek...
Keresztmarketing lehetőségek - avagy egységben az erő! Hogyan fogj össze akár a versenytársaddal úgy, hogy az együttműködés mindkettőtöknek, és az ügyfeleknek is előnyös legyen?
Ha egy igazán hasznos tudásra vágysz, ami segít abban, hogy professzionális módon, eredményesen értékesíts, akkor bátran vágj bele ebbe a kurzusba! Meglátod, érdemes!
Vajon miért megy nehezen sokaknak az új ügyfelek proaktív felkeresése? Hogyan lehet leküzdeni az új ügyfelek megkeresésével és az első lépés megtételével járó lelki nehézségeket?
Hogyan érdemes érdeklődés és elköteleződési szint alapján kategorizálni az ügyfeleket? Milyen úton lehet feltárni a valós igényeket? Hogyan kérdezzünk, hogy valóban őszinte válaszokat kapjunk az ügyféltől?
Hogyan tegyük vonzóvá az ajánlatunkat? Milyen tudattalan tényezők befolyásolják az ügyfelet, amikor az árainkat nézni, és ajánlatunkról dönt?
Hogyan keressük fel értékesítési célú ajánlatunkkal meglévő, elvesztett vagy lemorzsolódott, és potenciális ügyfeleinket?
Hogyan érjük el, hogy meglévő ügyfeleink ajánlást és ajánlólevelet adjanak nekünk? Mi az eredményes ajáláskérés titka?
Milyen azonnal működő, azonnal bevethető lehetőségeink vannak a gyors bevételszerzésre, a gyors és sikeres értékesítésre? - dolgozzunk akár üzleti ügyfelek felé, akár magánszemélyeknek történő értékesítésben.
Miért nem működik a klasszikus hideghívás az ügyfeleknél? Hogyan érhetjük el, hogy az ügyfél "idegenként" is fogadja a közeledésünket?
Egy konkrét, másolható példán keresztül ismerheted meg az új ügyfelek szerzésére vonatkozó komplex értékesítési stratégiát. Ajándék, másolható "hideghívás" szkripttel.
Hogyan készíts értékesítést támogató videót? Hogyan építsd fel úgy a videót, hogy egyben minősíteni is tudd az ügyfelet? Miről érdemes a videóban beszélni? (Konkrét példával sales videóra)
Kérdések és gyakorlatias válaszok.
Hogyan egyeztess találkozót az ügyféllel, anélkül, hogy nyomulósnak, rámenősnek tűnnél? Tényleg szükséges a találkozó? Hogyan döntheted el, érdemes-e találkoznod az ügyféllel?
Sikert hozó szavak, szófordulatok a személyes találkozón. Kommunikációs tippek, amellyel a sikeres lezárás felé terelhető az elindított üzleti kapcsolat.
Mit kezdj a tipikus kifogásokkal: "túl drága" vagy "ez nem aktuális". Hogyan tartsd mindig nyitva a lehetőséget magad előtt? Mi lesz a sikeres lezárásod egyetlen titka?
Ha már mindent elmondtál, és ügyfesen kezelted a felmerülő kifogásokat is, mit tegyél, hogy erőfeszítéseidet siker koronázza? Hogyan zárd le gyorsan és eredményesen a megbeszélést, és tedd boldog ügyféllé a tárgyalópartneredet?
A nap összefoglalása, tanulságok, kérdezz-felelek blokk, és Orsi tanácsai útravalóul a sikeres és eredményes értékesítéshez - és a végén egy kis meglepetéssel.