Restart: a hideghívástól a sikeres üzletkötésig

Ár: 20 000 Ft
Kedvezményes ár: 18 900 Ft
Ár: 25 000 Ft
Kedvezményes ár: 19 700 Ft
Kívánságlistára teszem

Értékesítés

A legtöbben már a szó hallatán is hidegrázást kapnak. Sajnos ez a szó mára már a nyomulás, a tukmálás, a rábeszélés szinonímája lett.

Pedig értékesíteni igenis lehet úgy, hogy az mindkét fél számára örömteli, jó hangulatú és eredményes legyen.

Én ebben segítek Neked!

Az a videokurzus egy teljesen átfogó programot kínál Neked, amely rengeteg saját tapasztalaton nyugszik, és számos gyakorlati, másolható példával és saját sztorival színesített. A 15 videó felöleli a teljes értékesítési folyamatot: a lelki ráhangolódástól kezdve a sikeres lezárásig. 

Azoknak ajánljuk, akik egy egységes rendszerben kívánják látni a személyes értékesítést, és lépésről-lépésre szeretnének követni egy jól működő, kipróbált és többször bizonyított folyamatot.

A kurzus témakörei:

  • Értékesítési  stílusok: avagy miért olyan nehéz elkezdeni a folyamatot?

  • Az értékesítési stratégiád kidolgozása az újraindításhoz. Mi a konkrét célod? Milyen eredménnyel leszel elégedett? Hogyan juthatsz el a kívánt célodhoz?

  • Potenciális ügyfelek felkutatása, avagy kinek lehet érdekes az ajánlatod, a terméked, a szolgáltatásod? Hol találod meg, hogyan éred el ezeket az ügyfeleket?

  • Értékesítési tanácsok: Milyen stratégiát kövess a meglévő, az elveszett vagy lemorzsolódott és a potenciális ügyfelekkel?

  • Ajánlat: hogyan tedd vonzóvá, és valóban ellenállhatatlanná az ajánlatodat?

  • Hideghívás másképp... - hogy elkerüld a nyomulást vagy a cikis helyzeteket... Tippek arra, hogyan keress fel vadi új, idegen ügyfeleket, úgy, hogy az ügyfél NE azt érezze, hogy rá akarsz tukmálni valamit, vagy be akarod szervezni valahová?  - hanem nyitott legyen arra, amit kínálsz neki és kíváncsian fogadja a megkeresésedet.

  • Az újrainduláshoz szükséges technikai feltételek: az ajánlatod, a sorvezető szkripted, az értékesítési weboldalad, a sales leveled és a kreatívod, a sales videód.... - ezek célja, és megírása konkrét kivitelezési tanácsokkal.

  • Az értékesítést támogató (sales) videók szerepe, hossza, célja és az elkészítése. Mennyi idő legyen?  Mit mondj benne?

  • A lehetséges postai DM anyagaid építőelemei, célja, amely segít bevonzani és megnyerni a vadi új ügyfeleket.

  • Kifogások és kellemetlen kérdések kezelése -  hogy a bizonytalanoknak és kötekedőknek is legyenek profi válaszaid!

  • Ajánlat nyomon követése és lezárás - hogy a befektetett energiádat nagyobb eséllyel koronázza siker! Nem is hinnéd, hogy a legtöbb értékesítő EZEN az egy ponton vérzik el! Tök ügyesen felépítik a teljes folyamatot, még az érvelés a meggyőzés is jól megy.. NO de nyomon követni, lezárni elfelejtenek...

  • Keresztmarketing lehetőségek - avagy egységben az erő! Hogyan fogj össze akár a versenytársaddal úgy, hogy az együttműködés mindkettőtöknek, és az ügyfeleknek is előnyös legyen?

Ha egy igazán hasznos tudásra vágysz, ami segít abban, hogy professzionális módon, eredményesen értékesíts, akkor bátran vágj bele ebbe a kurzusba! Meglátod, érdemes!

1. A sikeres értékesítés alapjai és az értékesítési stílusok

42 perc

Vajon miért megy nehezen sokaknak az új ügyfelek proaktív felkeresése? Hogyan lehet leküzdeni az új ügyfelek megkeresésével és az első lépés megtételével járó lelki nehézségeket?

megnézve lejátszás

2. Igényfelmérés, ügyfélminősítés és kérdezéstechnika ‹‹ hozzáférés vásárlása nélkül is megnézhető! ››

23 perc

Hogyan érdemes érdeklődés és elköteleződési szint alapján kategorizálni az ügyfeleket? Milyen úton lehet feltárni a valós igényeket? Hogyan kérdezzünk, hogy valóban őszinte válaszokat kapjunk az ügyféltől?

3. Ajánlat és viszonyítási pont

24 perc

Hogyan tegyük vonzóvá az ajánlatunkat? Milyen tudattalan tényezők befolyásolják az ügyfelet, amikor az árainkat nézni, és ajánlatunkról dönt?

4. (ReStart) Ügyfélszerzési stratégiák

46 perc

Hogyan keressük fel értékesítési célú ajánlatunkkal meglévő, elvesztett vagy lemorzsolódott, és potenciális ügyfeleinket?

5. Ajánláskérés és ajánlólevél kérés

16 perc

Hogyan érjük el, hogy meglévő ügyfeleink ajánlást és ajánlólevelet adjanak nekünk? Mi az eredményes ajáláskérés titka?

6. B2B és B2C tippek gyors ügyfélszerzésre

24 perc

Milyen azonnal működő, azonnal bevethető lehetőségeink vannak a gyors bevételszerzésre, a gyors és sikeres értékesítésre? - dolgozzunk akár üzleti ügyfelek felé, akár magánszemélyeknek történő értékesítésben.

7. Hideghívások

27 perc

Miért nem működik a klasszikus hideghívás az ügyfeleknél? Hogyan érhetjük el, hogy az ügyfél "idegenként" is fogadja a közeledésünket?

8. Esettanulmány: Kampányötlet + hideghívás szkript

33 perc

Egy konkrét, másolható példán keresztül ismerheted meg az új ügyfelek szerzésére vonatkozó komplex értékesítési stratégiát. Ajándék, másolható "hideghívás" szkripttel.

9. Sales vagy értékesítési támogató videó

13 perc

Hogyan készíts értékesítést támogató videót? Hogyan építsd fel úgy a videót, hogy egyben minősíteni is tudd az ügyfelet? Miről érdemes a videóban beszélni? (Konkrét példával sales videóra)

10. Kérdezz-felelek

6 perc

Kérdések és gyakorlatias válaszok.

11. Személyes találkozó egyeztetése + telefonálás szkript

33 perc

Hogyan egyeztess találkozót az ügyféllel, anélkül, hogy nyomulósnak, rámenősnek tűnnél? Tényleg szükséges a találkozó? Hogyan döntheted el, érdemes-e találkoznod az ügyféllel?

12. Tárgyalás- és kommunikációs technikák

17 perc

Sikert hozó szavak, szófordulatok a személyes találkozón. Kommunikációs tippek, amellyel a sikeres lezárás felé terelhető az elindított üzleti kapcsolat.

13. Kifogások professzionális kezelése

14 perc

Mit kezdj a tipikus kifogásokkal: "túl drága" vagy "ez nem aktuális". Hogyan tartsd mindig nyitva a lehetőséget magad előtt? Mi lesz a sikeres lezárásod egyetlen titka?

14. Zárás, lezárás

11 perc

Ha már mindent elmondtál, és ügyfesen kezelted a felmerülő kifogásokat is, mit tegyél, hogy erőfeszítéseidet siker koronázza? Hogyan zárd le gyorsan és eredményesen a megbeszélést, és tedd boldog ügyféllé a tárgyalópartneredet?

15. Hogyan tovább?

8 perc

A nap összefoglalása, tanulságok, kérdezz-felelek blokk, és Orsi tanácsai útravalóul a sikeres és eredményes értékesítéshez - és a végén egy kis meglepetéssel.