Ügyféltípusokra hangolt e-mail kampányok és online kommunikáció

Ár: 27 900 Ft
Kedvezményes ár: 21 900 Ft
Ár: 37 900 Ft
Kedvezményes ár: 29 700 Ft
Kívánságlistára teszem

SZEMÉLYISÉGTÍPUSRA HANGOLT ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ, E-MAILBEN IS


GÉPHÁZ ÜZEN: a kurzushoz tartozó videók itt, a bemutató videó ALATT találhatóak. Ha meg szeretnéd nézni őket, vásárlás/belépés után egyszerűen válaszd ki a listából azt a részt, amelyre kíváncsi vagy, és kattints a lejátszás gombra! Az aktuális  videó itt, az OLDAL TETEJÉN lévő ablakban fog elindulni! Jó tanulást, jó szórakozást!


Az elmúlt években sokat változott a marketing eszköztár, bejöttek a lézerpontos hirdetési megoldások, a remarketing, a reszponzív honlapok, a mobil applikációk azonban egy valami még mindig kincset ér: az e-mail adatbázis.

Ennek segítségével újra és újra gyorsan és olcsón elérheted a vásárlóidat, érdeklődőidet, csupán azt kell tudnod hogyan kommunikálj nekik, hogy célba érjen az üzeneted és vásároljanak. Ez a tréning pontosan ezt tanítja meg neked: hogyan tudod az adatbázisodból a legnagyobb bevételt termelni!

Egy e-mail kampány lehet: humoros, látványos, dübörgő: és mégis előfordulhat, hogy minden furmányosság, dörzsöltség, csillámpor ellenére sikertelen.

Hidd el: nem kell különösebb írói vénával rendelkezned ahhoz, hogy Te is képes legyél eredményes e-mail kampányokat készíteni!

Csak arra két dologra van szükséged:

1.) Az egyik, hogy hogy tudd milyen építőelemekből kell összeállítanod. Erre a Több részből álló e-mail kampány összeállítás videokurzusunkban kaphatsz segítséget.

2. ) A másik pedig egy speciális fűszer, az Ügyféltípusokra szabott kommunikáció. Ha a kampányod ezzel is kiegészíted, akkor szinte biztos lehetsz benne, hogy üzeneted nem csak szerethető, és vásárlóközpontú, hanem rendkívül eredményes is lesz!

Ezzel a tudással játszva fogod bevezetni az új termékeket vagy szolgáltatásodat, könnyedén söpröd ki a készleteket, vagy akár felélesztheted a beragadt termékek iránti keresletet is! 

  • olvasóid pedig ahelyett, hogy leiratkoznának a listádról, örömmel várják a kampányleveleidet...
  • sőt! azonnal el is olvassák őket!
  • .. és könnyedén vásárolni fognak Tőled!

Ebből a videokurzusból:

  • megismerheted a vásárlók 4 típusát, és az ő motivációikat és félelmeiket mogzató erőket
  • képet kapsz arról, hogy milyen szavakat, szókapcsolatokat és kommunikációs stílust alkalmazz a különböző típusú vevők esetében
  • és kiderül az is, hogy az e-mail kampányokon túl még milyen területen alkalmazhatod sikeresen az Ügyféltípus módszert

Jól hangzik, ugye?

Vágj bele bátran, meglátod, nagy hasznát veszed!

Ügyféltípusok

1 óra 8 perc

Milyen ügyféltípusok léteznek? Hogyan ismerheted fel őket akár személyesen, akár az online kommunikációban? Melyik típust mi mozgatja? Hogyan tudsz hatni rá? Hogya ápolhatod a vele való üzleti kapcsolatot?

Műhelygyakorlat - kulcsszavak gyűjtése a tréningcsoporttal

29 perc

Mik azok a kulcsszavak, szófordulatok, amelyek a legnagyobb hatással vannak online kommunikációban is az egyes típusokra? Az élő kurzus résztvevőivel ezeket gyűjtöttük egy csokorba

Ügyféltípusokba (perszónákba) sorolás online eszközökkel

32 perc

Hogyan állapítható meg egy hírlevél feliratkozó vagy egy honlaplátogató típusa? Két konkrét módszer a hírlevél lista szegmentálására. Hogyan terelhető tovább egy adott cél felé, ügyféltípusra hangoltan egy weboldal látogatója? Feliratkozók és honlaplátogatók szegmentálása, és egy ügyféltípusra szabott marketing kampány kivitelezése lépésről-lépésre, sok-sok gyakorlati példával, tippel, ötlettel és tanáccsal fűszerezve.

Az univerzális varázsszer

23 perc

Az ügyféltípus-módszer alkalmazása weboldalon, Facebook és Adwords hirdetésekben, szórólapon, webdizájnban, vagy akár álláshirdetésekben. Konkrét példák és ötletek a módszerben rejlő lehetőségek kiaknázására