GÉPHÁZ ÜZEN: a kurzushoz tartozó videók itt, a bemutató videó ALATT találhatóak. Ha meg szeretnéd nézni őket, vásárlás/belépés után egyszerűen válaszd ki a listából azt a részt, amelyre kíváncsi vagy, és kattints a lejátszás gombra! Az aktuális videó itt, az OLDAL TETEJÉN lévő ablakban fog elindulni! Jó tanulást, jó szórakozást!
Az elmúlt években sokat változott a marketing eszköztár, bejöttek a lézerpontos hirdetési megoldások, a remarketing, a reszponzív honlapok, a mobil applikációk azonban egy valami még mindig kincset ér: az e-mail adatbázis.
Ennek segítségével újra és újra gyorsan és olcsón elérheted a vásárlóidat, érdeklődőidet, csupán azt kell tudnod hogyan kommunikálj nekik, hogy célba érjen az üzeneted és vásároljanak. Ez a tréning pontosan ezt tanítja meg neked: hogyan tudod az adatbázisodból a legnagyobb bevételt termelni!
Hidd el: nem kell különösebb írói vénával rendelkezned ahhoz, hogy Te is képes legyél eredményes e-mail kampányokat készíteni!
Csak arra két dologra van szükséged:
1.) Az egyik, hogy hogy tudd milyen építőelemekből kell összeállítanod. Erre a Több részből álló e-mail kampány összeállítás videokurzusunkban kaphatsz segítséget.
2. ) A másik pedig egy speciális fűszer, az Ügyféltípusokra szabott kommunikáció. Ha a kampányod ezzel is kiegészíted, akkor szinte biztos lehetsz benne, hogy üzeneted nem csak szerethető, és vásárlóközpontú, hanem rendkívül eredményes is lesz!
Ezzel a tudással játszva fogod bevezetni az új termékeket vagy szolgáltatásodat, könnyedén söpröd ki a készleteket, vagy akár felélesztheted a beragadt termékek iránti keresletet is!
Ebből a videokurzusból:
Vágj bele bátran, meglátod, nagy hasznát veszed!
Milyen ügyféltípusok léteznek? Hogyan ismerheted fel őket akár személyesen, akár az online kommunikációban? Melyik típust mi mozgatja? Hogyan tudsz hatni rá? Hogya ápolhatod a vele való üzleti kapcsolatot?
Mik azok a kulcsszavak, szófordulatok, amelyek a legnagyobb hatással vannak online kommunikációban is az egyes típusokra? Az élő kurzus résztvevőivel ezeket gyűjtöttük egy csokorba
Hogyan állapítható meg egy hírlevél feliratkozó vagy egy honlaplátogató típusa? Két konkrét módszer a hírlevél lista szegmentálására. Hogyan terelhető tovább egy adott cél felé, ügyféltípusra hangoltan egy weboldal látogatója? Feliratkozók és honlaplátogatók szegmentálása, és egy ügyféltípusra szabott marketing kampány kivitelezése lépésről-lépésre, sok-sok gyakorlati példával, tippel, ötlettel és tanáccsal fűszerezve.
Az ügyféltípus-módszer alkalmazása weboldalon, Facebook és Adwords hirdetésekben, szórólapon, webdizájnban, vagy akár álláshirdetésekben. Konkrét példák és ötletek a módszerben rejlő lehetőségek kiaknázására