GÉPHÁZ ÜZEN: a kurzushoz tartozó videók itt, a bemutató videó ALATT találhatóak. Ha meg szeretnéd nézni őket, vásárlás/belépés után egyszerűen válaszd ki a listából azt a részt, amelyre kíváncsi vagy, és kattints a lejátszás gombra! Az aktuális videó itt, az OLDAL TETEJÉN lévő ablakban fog elindulni! Jó tanulást, jó szórakozást!
Nyűgözd le az ügyfeleidet, hogy az üzleti kapcsolat tartós, stabil, eredményes és örömteli legyen?"
Szerintem azt már Te is sokszor hallottad, hogy az ügyfélnek mindig igaza van, hogy a kedves vásárló a legfontosabb. ...azt azonban nem mondják, hogy a gyakorlatban ezt hogyan mutathatod meg neki? Hogyan tudod lenyűgözni, mosolyt csalni az arcára, élménnyé tenni számára a vásárlást, az együttműködéseteket?
Hogyan éreztesd ezt minden ügyfeleddel, legyen az egy kis forgalmat bonyolító, akár egy VIP vevőd? Szombati Orsi előadásában erre kapsz rengeteg ötletet és gyakorlati tippet.
Sőt, a kurzus második felében még egy vendégelőadó: Lendér-Király Gertrúd konfliktuskezelési specialista, coach-mediátor abban is segít, hogy egy esetleges nehézséget hogyan simíthatsz el. Mit kezdj egy forró helyzettel? Hogyan legyél úrrá rajta úgy, hogy közben az üzleti kapcsolatot sem veszíted el és a végén mindenki elégedett elgyen?
Gerti előadásából megismerheted a legtipikusabb emberi (és üzleti) játszmákat, és kézzelfogható megoldásokat kapsz ezek kezelésére is.
Ez a videokurzus választ ad arra, hogy:
Szombati Orsi és vendégelőadója Lendér-Király Gertrúd coach-mediator megmutatja, hogyan bánj az ügyfeleiddel. 2 friss esettanulmányt is bemutat Orsi a kiváló, és a csapnivaló ügyfélkezelésről. Orsi megmutatja, hogy a különböző típusú ügyfeleidet hogyan tudod igazán lenyűgözni. Gerti pedig megmutatja, hogy a konfliktus helyzeteket hogyan érdemes kezelned, hogy az üzleti kapcsolat is megmaradjon és az érdekek se sérüljenek!