GÉPHÁZ ÜZEN: a kurzushoz tartozó videók itt, a bemutató videó ALATT találhatóak. Ha meg szeretnéd nézni őket, vásárlás/belépés után egyszerűen válaszd ki a listából azt a részt, amelyre kíváncsi vagy, és kattints a lejátszás gombra! Az aktuális videó itt, az OLDAL TETEJÉN lévő ablakban fog elindulni! Jó tanulást, jó szórakozást!
Bizonyára te is tapasztaltad már, hogy vannak olyan ügyfelek, akik azonnal hangot adnak annak, ha valami nem tetszik nekik, valamivel nem elégedettek. Telefonálnak, panaszlevelet írnak, reklamációval élnek. Ezek első hallásra nem túl kellemes dolgok. Azonban, az ilyen visszajelzéseknek érdemes különleges figyelmet szentelni, mert értékes forrásai lehetnek a további fejlesztéseknek.
És vannak olyan ügyfelek is, akik az egyik pillanatban még vásárolnak, de aztán hirtelen eltűnnek. Magad sem érted, mi történt velük... Vagy talán észre sem veszed...
...és aztán egy szép napon a konkurencia üzletében látod megjelenni és széles mosollyal vásárolni őket.
Azért, hogy ilyen helyzet ne fordulhasson elő a te vállalkozásodban sem, nézd meg a vevői elégedettségmérés videokurzust, és tanuld meg te is azokat a módszereket, amelyekkel időben észreveheted és kezelheted a problémákat.
SMU 9: vevői elégedettségmérés