GÉPHÁZ ÜZEN: a kurzushoz tartozó videók itt, a bemutató videó ALATT találhatóak. Ha meg szeretnéd nézni őket, vásárlás/belépés után egyszerűen válaszd ki a listából azt a részt, amelyre kíváncsi vagy, és kattints a lejátszás gombra! Az aktuális videó itt, az OLDAL TETEJÉN lévő ablakban fog elindulni! Jó tanulást, jó szórakozást!
A vállalkozásod legnagyobb kincse az adatbázisod, ha tudod hogyan kell az ügyfeleidet újra- és újra hatékonyan megszólítani, vásárlásra ösztönözni, akkor nem kell többé aggódnod, hogyan generálsz új bevételeket!
Ha már vannak kiforrot adatbázisépítő rendszereid: blogolsz, hírlevelezel, van csali anyagod, de nem tudod hogyan váltsd Forintra az e-mail címeket, akkor ez a Te kurzusod!
Ebből megtanulhatod, hogy:
A kurzus után pontosan tudni fogod, hogyan állj neki a saját kampányod összeállításának, hogyan írj kreatív, hatékony leveleket, hogyan érd el, hogy mások is szívesen támogassanak, reklámozzák a szolgáltatásod, vagy terméked.
Arra is részletesen kitér Orsi, hogy a tárgymezőket hogyan kell megírnod, hogy valóban megnyissák a leveleid, hiszen ezen is állhat, vagy bukhat a sikered!
Sőt azt is megtanulod, hogy mitől lesz az ajánlatod ellenállhatatlan: hogyan tálald úgy, hogy ne lehessen rá nemet mondani! :)
Többek között ezekre a kérdésekre is választ kapsz a kurzusból:
Vágj bele bátran és meglátod: ezzel a kurzussal számodra is gyerekjáték lesz a profi, többlépcsős e-mail kampány összeállítása.
Mi az a 7+1 dolog, amit kötelező végiggondolnunk egy kampány elindítása előtt? A fapados, az átlagos, és a professzionális kampány építőelemei. Apropók, amelyek a kampány középpontjában állhatnak.
Mit tegyünk, ha semmi nem jut az eszünkbe, ami alapján elindulhatunk a kampánylevelekkel? Az elmetérkép és gyakorlati alkalmazása egy konkrét példán keresztül. Egy érdekes tipp, amivel 3 perc alatt jobb agyféltekés, kreatív, flow állapotba kerülhetsz.
Hogyan marketingezzünk jogszerűen? Milyen büntetésre számíthat az, aki jogellenesen gyűjt és kezel adatot? Mi minősül jogellenesnek? Mire kell figyelni egy e-mail kampány összeállításakor jogi szempontból?
Mitől lesz jó egy ajánlat? És mitől lesz ellánállhatatlan, amire tényleg nagyon-nagyon nehéz nemet mondani? Mi az a 9 dolog, amit kötelező tartalmaznia az ajánlatnak, hogy jó eséllyel elfogadják?
Kampány utáni lépések, amiket a kampány előtt érdemes végiggondolni. Hogyan neveljük jó vásárlóvá a potenciális nemfizetőket - marketinggel? Kampányindítás előtt ezeket az utómunkálatokat is végig kell gondolni. Hogyan lehet az olvasókat felkészíteni a kampányra? Hogyan tudjuk két kampány között ébren tartani a figyelmet?
Mi az a 13+1 elem, amelyet bevethetünk egy jól teljesítő kampányban? Hogyan érjük el, hogy a kampányleveleinket, a Nagy Bejelentést vagy a kapunyitó levelet úgy várják az olvasók, mint a gyerekek a Télapót?
Hogyan írjunk olyan szöveget, amely vásárlásra készteti az olvasót? Milyen érzelmi folyamatos kell végigvezetni ügyfeleinket ahhoz, hogy vásároljanak? Milye plusz elemek növelik a jól ismert (AIDA/FÉVA) modell eredményességét?
Hogyan növelehetjük a kosárértéket? Milyen upsell technikákat alkalmazhatunk, amelyekkel maximalizálhatjuk az ügyfél által nálunk elköltött összeget? Milyen visszaigazoló levelekkel, köszönő oldalakkal és köszönő levelekkel varázsolhatjuk el ügyfeleinket? Mik azok az utómunkálatok, amelyeket feltétlenül el kell végezni, hogy a kampányunk valóban profi legyen?